Stjärnspäckat

Kvällens tema var humor, trevligt sällskap och god mat. Jag och Emil var och kollade på årets Katrineholms revy, Stjärnspäckat. Den var mycket bra med många roliga sketcher och bra dans och sång. Mycket duktiga aktörer och dansare. Sången var underbar. Sjumilalyft från förr förra året då jag var och kollade. En mycket värd föreställning som måste ses av de som bor nära Katrineholm.


Bild från Jenny.

Jag var som sagt och kollade med Emil, och efter många skratt och mycket applåder drog vi oss till en kinaresturang där vi åt god mat och hade det väldigt trevligt. Tack för en rolig kväll.

Nu ska jag ta min choklad och sätta mig och kolla på Made in Sweden. Idag är sista dagen denna vecka att äta godis, jag känner stress.

Joakim

Kommentarer
Postat av: torin

förlåt alla för sent svar men jag har slutat på wwww.tulline.blogg.se förlängesen och bloggar ist på www.kklicka.blogg.se, hoppas ni fortsätter följa mig där. puss! ♥

2010-01-24 @ 13:25:37
URL: http://kklicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0