En Bamsekorv med en Bamsebinda tack!



I Vemdalen finns det ett Sibylla där det luktar matfett och hela skidanläggningen trängs. Här om dagen var vi inne och värmde oss och hittade denna skyllt på vägen. Alltså det är bara för roligt. Jag menar, vem ställer sig i kö och när det blir dennes tur säger "Ja, tjena. En FunBox och en Bamsekorv med mos, och sen kan du väl slänga med tre XL-bindor också. Ja, det var bra så." 

Jag blir bara förvånad liksom. Vem gör detta? Visst om man går fram och frågar om ett plåster eller nål och tråd, men en binda liksom. Jag tycker bara det är fruktansvärt roligt när jag tänker mig hur det skulle gå till. Det skulle ju lika gärna kunna finnas en färdig meny där det ingår korv, mos, läsk och en binda. Och om det är en Bamsemeny så är det också en bamsebinda. Det skulle ju vara mycket smidigare. Men sen är ju jag kille också, jag förstår kanske inte vilken otrolig service som detta Sibylla erbjuder?

Joakim


Kommentarer
Postat av: julia

hahahahhahaha, nöden har ingen lag :D

2010-01-08 @ 19:45:25
URL: http://wennerholm.webblogg.se/
Postat av: hanna w

sv: haha men gud vad sjukt, men samtidigt väldigt "snällt" av personalen iofs :)

2010-01-08 @ 22:07:47
Postat av: Annicka

Jaaaa..det måste jag prova att beställa ngn gång...för det måste väl gälla på alla Sibyllaställen...eller?!

2010-01-08 @ 23:00:38
Postat av: Matilda

hahahah xD

2010-01-09 @ 12:41:15
URL: http://nittonfoton.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha jaaa, vi äter nästan alltid tacos på fredagar xD

2010-01-09 @ 13:05:55
URL: http://nittonfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0