Kräksjukan

Usch, jag har varit i en obloggig bubbla den senaste veckan, och det ber jag så mycket om ursäkt för. Jag har haft sån ångest för jag vill värna om min kära och få läsare. Så nu har jag tänkt att kliva ut ur min bubbla och börja blogga igen.

Denna årstid är jag hypokondriker. Jag skulle vilja sätta mig själv i karantän för att inte bli smittad av den mest värsta botliga sjukdomen som finns. Vinterkräksjukan. Jag tvättar mina händerna hela tiden och spriten flödar på de. Om någon har kräkts i min närhet får jag panik, vill bara spruta sprit i hela rummet så det blir rent och luktar fräscht. Jag är glad att jag inte vet hur många i min omgivning som bär på smittan, då skulle jag gå under.

Joakim

Kommentarer
Postat av: Julie

Känner samma sak Joakim så vi ät två med den räddslan av sjukdomen.

2010-01-22 @ 20:11:29
URL: http://jujulolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0