Happyland

Ibland skäms jag. Nu skäms jag. Jag har inte skrivit i bloggen på över en vecka, och ändå går lika många gulliga männskor in och tittar om jag har skrivit något. Dessutom har jag fått två nya prenumeranter, hej!

Ja, i alla fall. Jag är mosig. Känner att jag håller på att bli sjuk, men jag får verkligen inte bli det. För nästa vecka har vi koncentrationsvecka i skolan, och då måste man vara där för att allt ska funka. För er som inte vet det så går jag teaterinriktning och vi ska sätta upp en kabaré och då har vi en vecka innan premiären där vi bara tränar inför den. Det ska bli kul, men det kommer antagligen bli väldigt jobbigt. Men det är bara att ta det. Det är ju bara en gång om året.

Ikväll ska jag kolla på Paradies Hotel och bara ligga i soffan och tjocka mig. Ska fixa många mackor och kakor och hälla upp flera koppar te och bara ligga och slöa. Fast först måste jag plugga svenska, imorgon har vi prov i ordkunskap och idiomatiskauttryck. Inte lika kul, men sånt måste göras också.





Föresten! Det här är min sjukt snygga syster. Ville bara att ni skulle veta det!

Men så! Nu är jag tillbaka!

Joakim

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka snygga bilder på Jossan! Vem har tagit dem?

2010-02-02 @ 21:51:27
Postat av: josefin.

ååååå vad gullig du är Jocke! du är också sjukt snygg!:)

2010-02-02 @ 22:55:42
URL: http://josefinlang.blogg.se/
Postat av: Annicka

Ta hand om dig nu så du orkar ;)!

Ja, hon är verkligen fin din syster...tänk att hon påminner mig om ngn ;). Kramar!

2010-02-03 @ 21:04:49
Postat av: carolina

din syster och du är sjukt lika så du är också snygg jocke!

2010-02-04 @ 00:09:13
URL: http://priickiigtparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0