Babbel

Ojoj, nu var det ett rejält tag sen. Har haft så mycket med skolan så jag har knappt hunnit att sitta vid datorn. Och detta har plågat mig, vill ju skiva lite här och så. Men ibland måste man prioritera har jag hört, så jag känner att sova går före att sitta vid datorn. Tyvärr. Men som nu, när jag inte gör något, så är det ju såklart att jag uppdaterar. Nu börjar jag komma in i gänget i klassen och de flesta lärararna är bra, och vi har inte jättemycket med läxor. Det enda som skulle vara lite negativ med att gå i Norrköping är att man måste gå upp rätt tidigt och gå och lägga sig tidigt. Själva pendlandet är skönt, träffa roligt folk som man kan sitta och prata med. Så jag ska inte klaga.

Just nu sitter jag och skriver på ett engelskabrev till våran lärare i engelska. Det känns så jobbigt, för nu ställs mycket högre krav. Och det gäller att man verkligen hänger med så man inte hamnar efter så att det går skit senare. Så därför försöker jag att ha som "policy" att alltid göra mina läxor i veckorna så att jag verkligen kan njuta av helgen när väll den kommer. Därför sitter jag här nu och skriver lite på engelskan. Jag ska även försöka ta tag i matten, eller om jag gör det imorgon. Det för jag se.

Ikväll är det tredje delen av True Blood som är skitbra! Alla avsnitt går att se på SVTPlay, så om man har missat avsnitten innan kan man kolla på de där.

Glöm inte att vara med i TE-TÄVLINGEN innan den avgörs den 14/9-09 kl 22.00. Gå in här.

Föresten, jag saknar JuliaT!
Nu ska jag skriva vidare!
Joakim

Kommentarer
Postat av: Mammaproducenten

Ville bara skicka en KRAM!! ;):

2009-09-10 @ 15:40:21
Postat av: pelle

ey, vad pluggar du?



äntligen någon mer som följer skräp-tv ;D

2009-09-16 @ 18:58:32
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0