Powerwalkat bort ångesten

Man kan väl kalla denna fredag för väldigt slapp. Vi hade bara historia och där kollade vi på en väldigt bra film som jag just nu inte kommer ihåg namnet på. Men den var mycket intressant ialla fall. Efter det gick vi till Vrinneviskogen för att springa Skoljoggen. Den var på hela 5,5 km. Jag hade redan bestämt mig innan att jag på sin höjd skulle jogga ibland. Och det gjorde jag till en början, ungefär en kilometer. Men sen blev det att powerwalka med Andrea och prata lite skit. Om man kom runt på mindre än en timme så var man godkänd, jag kom runt på 51 minuter. Yej!

När jag sen väntade på bussen gick jag och köpte en påse med godis inför kvällen. Jag brukar alltid få lite ångest när jag köper godis, men idag kände jag ingen ångest. Det var nog för min insats på Skoljoggen. Kände att jag hade gjort mitt med allt vad träning heter idag och är värd lite smått och gott.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Hoppas på att träffa någon kompis. Men annars blir det väl att titta på Idol och Kändisdjungeln.

P.S Snart kommer det komma en ny design. Jag längtar!!
Ha en bra kväll!
Joakim

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-26 @ 10:47:54
Postat av: Nellie

Heejja Jocke hejjjaa! Ingen ångest för godis, otroligt bra ! :D

51 minuter Highfive!

2009-09-26 @ 14:06:17
URL: http://gooddaysunshine.blogg.se/
Postat av: Belinda

Filmen är ju läskig! Bra, men läskig. Tjejen är helt psyko.

Och jag brukar också få lite ånest när jag köper godis. Men för att jag slösar så sjukligt mycket pengar på det. Har köpt godis för 150 kr bara i helgen. Hahaha det är illa :P

2009-09-26 @ 23:42:43
URL: http://dancemedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0