Och vinnaren är..

Nu är te-tävlingen avslutad och vinnaren är..Maria. GRATTIS!

Sorry för jättejättedålig uppdatering. Men just nu har jag inte så mycket att skriva om, typ bara att jag åker till skolan och pluggar och sen åker hem och kollar på TV och pluggar. Jag för min del är det inte roligt att skriva om det, och jag tror inte att ni tycker det är kul att läsa om det heller. Och då kommer ni att tröttna. Men jag ska försöka komma igång med bloggandet, men det kanske kommer ta lite tid, men jag lovar er, jag slutar verkligen inte att skriva bara för att jag håller uppe några dagar. Tvärtom, då känner jag en längtan av att komma hit och skriva lite. Så mig blir ni inte av med!

Ha en bra kväll, snart blir det Idol, Kändisdjungeln och Nöjespokalen. Bara B-såpor jag vet. Men oj vad underhållande det är!
Joakim 


Kommentarer
Postat av: julia

VÄGRA KÄNDISDJUNGELN!!!!! SÅ HIMLA DÅLIGT PROGRAM!!!!

2009-09-17 @ 19:48:09
URL: http://wennerholm.webblogg.se/
Postat av: pelle

Nice utbildning, hörru!

2009-09-17 @ 22:15:19
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0