Första skoldagarna

Nu var mina första skoldagar avklarade. Och det känns, hmm.. sådär. Klassen är väl bra. Men jag saknar mina riktiga kompisar från innan och från Stockholm. Vill bara umgås med de och ha samma mysiga tid som förut. Men nu hinner jag inte med att träffa de lika mycket. Men som tur var finns helger som man kan spendera med de bästa.

I fredags var det en underbar slutfest. Mycket rolig med mycket tårar. Jag glömde min kamera i Stockholm så det blir tyvärr inga bilder från min kamera. I måndags kändes det väldigt konstigt att inte åka upp till Stockholm och träffa alla filmkompisar och fortsätta filma. För nu är det slut.


Älska! Bild lånad av Tina

Joakim

Kommentarer
Postat av: Mammaproducenten

Låååånga djupa andetag...önskar dig en skön helg! Stooor kram!

2009-09-04 @ 11:53:46
Postat av: josefin.

jag sa aldirg att dom va snygga utan COOOLa!

2009-09-05 @ 16:08:23
URL: http://josefinlang.blogg.se/
Postat av: josefin.

2009-09-07 @ 13:48:42
Postat av: josefin.

publesera mer nu! kära du.

2009-09-07 @ 13:49:55
URL: http://josefinlang.blogg.se/
Postat av: matilda (tgs)

saknar alla så mycket men vi ses ju snart hos dig, sjukt gulligt av dig att du fixade det <3

2009-09-08 @ 17:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0