Ett bakhjul kort

Idag när jag kom fram till cykelstället i Norrköping för att ta min cykel och cykla upp till skolan så möttes jag av min cykel, lite avskalad. Någon eller några hade tagit bort mitt bakhjul. Jag bara stod och skrattade. Jag kunde inte bli arg, det var så komiskt. Så jag tog bort mitt megalås och började gå till skolan istället. Bara tanken på att det har hänt är så kul. Detta kan jag leva på länge. Även om jag inte har någon cykel att cykla på längre. Men vad säger man, Ett gott skratt förlänger livet.



Joakim


Kommentarer
Postat av: Hanna

men tiden går fortare när man har roligt, ahr du tänkt på det? ;)

2009-09-22 @ 22:44:16
URL: http://erikssonhanna.webblogg.se/
Postat av: Mammaproducenten

Det är bara att du börjar träna på enhjuling då ;)!

2009-09-23 @ 10:01:19
Postat av: Andrea

Haha vem vill ha ett hjul då :P? Hahaha

2009-09-27 @ 20:34:02
URL: http://youlovefashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0