STHLM

Imorse bar det av till Stockholm med Joppe och Anna. Det började med att vi fick stå i tåget hela vägen till Stockholm. Det var helt proppat med folk. Sen strosade vi runt i lite affärer och kollade till stan lite. Vi har ätit gott och fikat. Nu är vi i en lägenhet som Anna har lånat av en släkting, vi håller på att laga lite mat. Ikväll blir det färsk pasta och fläskfilé och sås. Sen ska jag åka vidare till Charlie och umgås med honom och sen sova där. Och imorgon ska jag springa och köpa lite saker som jag har hittat idag. Sen ska vi ta en fika med lite folk från Tusen gånger starkare. Det ska bli mysigt. Tack för en trevlig dag en så länge!


Anna och Joppe.

Joakim


Kommentarer
Postat av: josefin.

låter trelvigt! ta det försigtit:) puss på dig så ses och hörs vi :D

2009-10-28 @ 21:28:19
URL: http://josefinlang.blogg.se/
Postat av: DIAMANT

nääe:D men ja tror att musikalen e bättre faktiskt! :D känns mer äkta då..:)

tusen gånger starkare! ja har läst den boken!:)

2009-10-29 @ 20:19:49
URL: http://annadiamants.blogg.se/
Postat av: anna

Vi hade det riktigt roligt och jag hoppas vi snart kan göra om det! :) Hoppas vi ses snart jocke! pusss

2009-10-30 @ 13:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0