Skogshuggare på promenaden

Idag har jag hittat min perfekta 70-tals outfit inför en fest som jag ska på som har det temat. Det ska bli jättekul. Särskilt när man hittar något som verkligen hör ihop med temat. Det enda som jag är på jakt efter nu är ett par skor, och jag har ett par rejäla doningar på lur. Men får se hur det blir med de. När festen är kommer jag självklart lägga ut en bild på mig som hippie/saturday night fever.


Idag har jag på mig en rutig skjorta från Åhléns, secondhand jeans från Weekday och kängor från Sally. Själv är jag riktigt nöjd med dagens outfit eftersom den känns så höstig och varm.

Nu ska jag gå och plugga lite matte. Usch så tråkigt. Men det måste göras. Tänk om allt vore roligt här i livet, då skulle inte det finnas något roligt tillslut eftersom man skulle tröttna på att bara göra roliga saker. Så jag antar att det bara är att slå upp matteboken och börja räkna.

Joakim

Kommentarer
Postat av: M A L I N

sv: hehe ja alla har ju olika uppfattning om det där. sambon börjar 5 på måndagar så du kan ju gissa när han är uppe då ;)

2009-10-15 @ 22:36:48
URL: http://nilma.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Nej, alltså jag bor 4 mil utanför Norrköping ut mot Arkösund om du vet var det ligger? :)

2009-10-16 @ 10:15:24
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Pjoltas

Har en likadan skjorta (299:-, Ållen)

Fan, vi är snygga vi!

2009-10-19 @ 20:10:25
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0