Min inre clownbebis

Min clown är född. Eller lite i alla fall. Idag började vi födda våra inre clowner. Man fick lägga sig på golvet och börja vakna. Sedan skulle man reagera på att man kunde gå, se, lyssna, känna på saker osv. Man skulle också ta på saker och reagera på de. Det var jättecoolt. Man skulle inte spela, utan reagera neutralt. Det var svårt till en början men sen kom man in i det. Jag ser verkligen fram emot nästa veckans teaterlektion.

Idag var det även musikallinjen, och idag började vi med en ny dans. Den var jättekul. Vi började även att sätta ihop föreställningen med ett manus, där jag spelar feminin dansare, sunkig slummenpajas och självsäker, bortskämd snobb. Mycket roligt. Detta kommer bli bra!

Nu sitter jag och kollar på Matakuten och irriterar mig på 50+ tanter som har väldigt svårt att ändra sina vanor till det bättre. Föresten, jag smakade en ny Marabou idag, Crisp´it heter den. Mycket god, men väldigt lik Marabou Degistive.



Joakim

Kommentarer
Postat av: ♥ Sanna ♥

Ja, detsamma! :D

2009-10-05 @ 22:21:08
URL: http://sannatrosell.blogg.se/
Postat av: Nellie

din clownbebiskaraktär var ju fett söööööt :D

ochh mums på Crisp'it! :D

Vi ses imorgon! Pusspuss

2009-10-05 @ 22:45:06
URL: http://gooddaysunshine.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Har du något ställe du brukar hänga på då? ;)

2009-10-06 @ 10:22:26
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0