Torrboll

Jag har precis duschat. Jag har duschat så länge så att mina fingrar har blivit russin. Blä!
Idag hade vi oförberedande engelskaprov, usch vad dåligt det gick. Engelska är verkligen inte min grej, och det är bajs. Jag vill verkligen vara bra på engelska. Men ja, vi får se hur det går. Idag skippade jag sånglektonen för jag kände mig inte helt frisk, eller jag känner mig inte helt frisk. Är helt tjock i huvudet, är snorig och har ont i örat. Usch!

Nu ska jag sätta mig och plugga historia, som vi har prov på på fredag. Inte kul, men jag hoppas det kommer gå bra, ska verkligen plugga så att inget ska gå fel. Jag är ju så självdisiplinerad..hmm!
Sen är det Desperate Housewives. Jippi!

Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0