Karius och Baktus är snälla troll

Imorse fick jag lite sovmorgon, fick en tid igår hos tandläkaren idag. Snabba bud! Jag hade i alla fall inga hål. Det känns bra för jag har inte haft några hål alls innan. Mina tandtroll är snälla mot mig. Men däremot hade jag tandsten som tandsköterskan så smidigt skrapade bort. Det gnisslade så härligt mellan tänderna då... Så nu har jag fått order om att börja använda tandtråd. Det fick jag egentligen order om förra året också, men jag orkar aldrig. Det tar en sån tid, särklilt när man är trött. Men man får väl ha det som sysselsättning när man kollar på TV eller sitter på toa. Inte vet jag, men det måste göras.


En grymt oseriös bild.

Eftersom jag var hos tandläkaren missade jag även en av de två lektionerna som jag hade idag. Jag åkte till Norrköping för att ha idrott. Nu i efterhand känner jag att det var grymt onödigt. Jag kunde ha åkt hem och tagit det lugnt och pluggat istället. Vi hade en hinderbana som man skulle ta sig igenom i intervaller. Jag hade sätt fram emot det, men det var så jäkla jobbigt. Usch! Men jag får se denna dag som en hälsodag och inte irritera mig på att jag inte åkte hem efter tandläkarbesöket och mördarhinderbanan.

Joakim


Kommentarer
Postat av: Annicka

Ha, ha...du ser ut precis så som jag känner mig :D! Kramar!!

2009-11-05 @ 21:51:40
Postat av: Anonym

SNYGGJOCKE !

2009-11-10 @ 20:24:32
URL: http://flpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0