Fredag kompis

Åh, det är så skönt med fredag! Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, skulle vara roligt att hitta på något spännande. Men vi får se, natten är lång.

Jag måste bara berätta om en jätterolig och pinsam sak som hände när jag skulle gå till tåget i onsdags. Jag skulle gå genom en gränd där de la kullersten, de hade också satt upp ett snöre för att veta hur det skulle lägga stenarna. Men när jag ska gå över snöret så drar jag med mig hela alltet, jag snubblar inte så jag ramlar, men jag snubblar så mycket så att det blev pinsamt, men samtidigt började jag gapskratta åt min klanthet och den pinsamma situationen. Samtidigt tyckte jag så synd om arbetarna som hade mätt ut precis hur snöret skulle sitta. 
Men i alla fall, igår när jag gick samma väg så såg de nog att det var "killen som förstörde allt igår" som kom, så när jag skulle gå över snöret skrek de "SNÖÖÖÖRE". Hahaha, det var så rolig så jag började gapskratta igen. Det är så skönt att man kan skratta åt sina egna misstag och inte gå runt och skämmas. Vuxenpoäng?







Joakim 

Kommentarer
Postat av: Gustav

Helt klart vuxenpoäng på den Jocke!!!

2009-11-20 @ 23:44:09
Postat av: IZZA

hahaha, "SNÖÖÖRE" haha, kan inte sluta skratta!! Gillar dig och din blogg! :)

2009-11-22 @ 22:58:40
URL: http://izzzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0