Filmfreaket

Idag när jag var inne en sväng på Åhléns så bestämde jag mig för att jag ska börja samla på filmer. Alltså riktiga filmer med fodral och allt. Inte nedbrännda skivor. Utan vanliga hederliga fodral med riktiga filmer i. Det kommer bli så fint. Tänk, massa filmer i en stor filmhylla, så färgglatt och fint. Så inspirerande. Och så när folk kommer hem till en kommer de bli helt till sig och bara vilja låna jättemånga, eftersom jag då skulle ha alla filmer som finns. Vilken dröm. Ska börja förverkligen den snarast. Jag menar, om man köper en film i månaden så har man ju ett par tills man flyttar hemifrån. Dessutom finns det ju julafton och födelsedagar. Och vissa månader kanske man kan lyxa och köpa två. Men jag ska i alla fall bli en riktig samlare. Och en jäkel på filmer.

Joakim 

Kommentarer
Postat av: Gustav

Lycka till!!!!

2009-11-10 @ 23:16:50
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Det är jätteroligt!!! Vi har massor!

2009-11-11 @ 07:26:02
URL: http://wistbacka.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

Gillar också filmer, mest verklighetsbaserade och drama. Och mer än gärna svenska det gillar jag. Vi bor nära ginza-lagret så åker dit med jämna mellanrum och fyndar.

2009-11-11 @ 11:57:00
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0