Disciplinerad var ordet

Idag har jag studiedag, jag har sovit länge och det var underbart. Och som namnet på min ledigheter säger så måste jag plugga lite. Idag har jag planerat att vara väldigt disciplinerad. Jag ska vara färdig fixad till klockan 11.00 och sen ska jag plugga hårt i två timmar utan någon dator, endast lite musik på CD-skiva. För om jag lyssnar på musik på datorn blir jag bara störd och går in och tittar vad alla har för sig på Facebook eller liknande. Därför, allt plugg på ett bord, lite musik i spelaren och en kopp te. Där har ni mig fram till ett. Jag hoppas på att få klart så mycket som möjligt så att jag kan koncentrera mig på att njuta av denna helg istället för att tänka på allt plugg. Wish me good luck...


Nu kör vi!

Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0