Fin fina dagen

Solbränna är något som jag nästan alltid lider av när jag har vistas i solen ett tag. Därför undviker jag ofta solen när den skiner som mest, för solbränna är något som jag avskyr. Men denna sommar får jag inte sola. Det är för att jag får inte ändra hudfärg under inspelningen eftersom man spelar in scenerna i olika ordning. Och då kanske ni tänker, men gud vad skönt för han, nu behöver han ju inte vara i solen. Men på något sätt så dras jag till solen nu, bara för att jag inte får. Det är något konstigt med oss. När man verkligen inte får något, så gör man det även fast man inte hade gjort det om det hade varit frivilligt. Det är lite konstigt. Men självklart njuter jag av att det är varmt ute. Jag älskar sommaren. Det är just den där nedrans solbrännan som jag inte är så bekväm med.

Igår hann jag inte uppdatera något, jag var på en liten fest hos en kompis. Men kan berätta att TV4 kom inte och gjorde något repotage pågrund utav Michael Jackson tragiska bortgång. Jo, jag tycker faktiskt det är tragisk. Jag kanske inte gillade hans beteende, eller egentligen vet man ju inte hur mycket som är sant och inte sant. Men en sak som är sann är att han var en jäkel på att göra musik. The king of pop.

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Jag kollade på I taket lysser stjärnorna, och grät mig igenom den. Mycket bra film som alla måste se. Sen åkte jag till jordgubbslandet och plockade jordgubbar. Så mumsigt. Jossan och jag var en sväng och badade också. Och nu sitter jag här och väntar på mat. Det blir en lugn kväll. Ska kolla på Patrik 1,5 sen som jag tror är bra den också.





Ha det bra!
Joakim

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh är det jordgubbarna från marieberg? Var dem goda? :) Måste åka dit och plocka jag med :)

2009-06-27 @ 22:10:12
URL: http://haannaaw.blogg.se/
Postat av: Mammaproducenten

Åh, vilka fina jordgubbar! Själv har jag skördat en! idag från vårt eget lilla jordgubbsland...nu väntar jag på fler...kramis!

2009-06-27 @ 22:20:10
Postat av: Hanna

Ja nu har jag också plockat eller pappa har! Haha! Dem var super goda! :)

2009-06-28 @ 16:03:24
URL: http://haannaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0