Tisdag






Bilder från Julita Gård. Emil som Findus.

Ojoj, nu har jag inte uppdaterat sen i lördags, så jag tycker det är dags nu. Jag tar en liten resumé om vad som hände i söndags och måndags.
Söndagen blev väldigt lugn, jag är så glömsk så jag kan faktiskt inte komma ihåg vad jag gjorde mer den dagen. Om jag var med någon får den gärna friska upp mitt minne. På måndagen däremot vet jag precis vad jag gjorde. Mamma, Jossan och jag åkte till Julita Gård, där jag jobbade som Findus förra sommaren, för att titta på Emil när han var Findus. Han var väldigt duktig och så söt i sin dräkt. Sen åkte jag ner till Aspen där jag träffade Joppe, Anna, Cissi, JuliaB. Vi badade, och jag lånade ett par shorts i dammodell som man fick vara väldigt försiktig i när man simmade runt.
Senare på kvällen kom JuliaT hem till Anna där vi grillade och hade det mysigt. Även Viktor var där. En väldigt trevlig dag som jag vill tacka mina kära vänner för. Och så vill jag tacka mamma för att hon skjussade runt på mig hela dagen.
Tack mamma!
Oj, nu blev det värsta tacktalet, men jaja. Nu till vad som har hänt idag.

Idag har vi mest slappat, vilket har varit väldigt skönt nu när det är så varmt. Man orkar nästan igenting. Men vi har i alla fall prövat alla våra kläder nu. Och ja, jag är nöjd. Men jag kan väl inte säga att jag skulle kunna ha på mig allt det som min roll har. Men det känns bra också, för då blir det liksom inte Jocke. Vilket jag tror lätt det kan bli om man gillar sina kläder för mycket.
Efter lunch kom Jacob Ericsson som ska spela klassens mentor och läste manus med oss. Vilket var väldigt kul, just för att få ett perspektiv om hur han är och hur han agerar, och jag har inget att tillägga. Han är väldigt duktig.
Sen fortsatte vi med filmkursen som nästan är klar nu. Just nu ska vi filma en scen där vi inte ska klippa. Så om någon gör fel i scenen så måste vi ta om den. Och vi har olika entréer, och jag är sist ut. Så alla kommer bli jättearga om det är jag som gör fel. För då måste vi ta om hela scenen. Haha, nejdå. Alla gör misstag.

Jag, Julia, Happy och Hjalmar gick ner till Årstaviken och tog ett dopp efter vi hade slutat. Kan jag inte säga att det var skönt. Men svalkande. Mitt första dopp för året som inte är i en insjö eller i en pool.

Imorgon har jag ledigt till kl 13.00 så imorgon blir det en rejäl sovmorgon. I brist på fantasi blev rubriken väldigt tråkig. Men så kan det vara ibland.
God natt på er!
Joakim


Kommentarer
Postat av: findus

rubriken äger ;)

2009-06-30 @ 22:33:16
Postat av: till findus

OM den gör! ;)

2009-06-30 @ 22:48:56
Postat av: Livia Hermelin

Heej hejj :)

Varsegod!

Coolt!

Ha en bra sommar sjalv! ;)

kram Livia

2009-07-01 @ 11:48:26
URL: http://tihilivia.blogg.se/
Postat av: Livia Hermelin

p.s. vad heter Filmen du ar med i?? :)

2009-07-01 @ 11:51:02
URL: http://tihilivia.blogg.se/
Postat av: matilda

haha! vilken söt findus :D

2009-07-01 @ 18:15:51
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: julia w

haha, hur är kollen på veckodagarna jocke? ;) i söndags var ju sista dagen du upptaderade innan detta inlägg = du var med mig :Q

2009-07-02 @ 00:17:56
URL: http://wennerholm.webblogg.se/
Postat av: madde C

Go Emil :D

riktigt stilig :)

2009-07-10 @ 14:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0