Mosiga Jocke

Jag är mosig. Jag tror jag börjar bli sjuk. Så idag var jag på Apoteket och köpte Alvedon som jag ska börja knapra. Jag köpte även en VITAMIN WELL`S DEFENCE, med smak av citrus och fläder. Det stod att den skulle hjälpa emunförsvaret. Så det var ju perfekt om jag nu är påväg att bli sjuk.


Mycket god dryck, 22 kr på Apoteket.

Idag blev vi helt klara med dansen. Men eftersom vi ska dansa i korridoren också så måste vi lära oss en variant på grunddansen för att komma framåt i korridoren när vi dansar. Och den började vi med idag.
Nu har även filmkursen börjat praktiskt, vilket är kul. Igår skrev vi små manus som Peter satte ihop till en kortfilm, och idag började vi filma de scenerna. I kursen ingår det att man både ska få stå framför kameran och bakom. Så jag och min "partner" fick filma en scen, och sen gjorde vi våran scen framför kameran. Där jag spelade ett nyvaket fyllo. Nu börjar jag känna att det är inte så lätt att stå framför kameran och agera. För man har så mycket i huvudet om vart man ska titta och när man ska säga vad. Så det känns bra att vi får gå den här kursen innan vi börjar filma på riktigt.
Som jag sa i det förra inlägget så skulle vi läsa igenom de scenerna där Katharina Cohen och Sten Elfström var med. Och det gjorde vi idag, vilket var väldigt roligt. De är så duktiga, och man får sån känsla i konversationerna. Jag ser verkligen fram emot att få jobba med de.

Nu kollar jag på Allsång på Skansen. Det känns som om jag skulle vilja åka till Skansen och känna allsångsandan. Men jag håller mig till TV:en och soffan.
Men sen blir det fotboll, tro det eller ej. Men det är ju Sverige som spelar gott folk.

Ha det bra!
Joakim

Kommentarer
Postat av: julia

den oslagbara trion ska på skansen i sommar juuuue! ;D <3

2009-06-23 @ 22:21:52
URL: http://wennerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0