Sista dagarna med bästa vännerna.

Nu är det två dagar kvar tills jag har gått ut grundskolan och jag måste splittras från mina underbara vänner. Ikväll är det lärarmiddag, och efter det ska vi spela brännboll och ha allmänt roligt.
Idag har varit en ganska värdelös dag, vi åkte till skolan och städade i två timmar och sen var dagen slut. Så nu sitter jag här och väntar på att jag ska göra mig i ordning inför kvällen.


Dagens överdelar

Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag, men jag kände att det var skönt med en liten pause. Men nu är jag tillbaka, och på söndag åker jag upp till Stockholm för att bo i veckorna och spela in Tusen gånger starkare. Det ska bli superroligt, men jag är nervös för att jag kommer ha hemlängtan. Men då är det bara att bíta ihop. Jag kommer sakna mina kompisar jättemycket, och tusan vad jag ska umgås med de på helgerna.

Nu ska jag gå ut med Helmer. OCh sen ska jag ha en toppen kväll.
Just det, gå in och kolla på den nya idrottsbloggen som skrivs av Jonathan. Till och med jag blir ju intresserad av sport när jag läser hans blogg.

Ha det bra!
Joakim

Kommentarer
Postat av: ERIK

lycka till då! ;) de 3 finalisterna utser jag på fredag! :D



allt bra annars då? :D

2009-06-10 @ 23:44:06
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Annicka

Hemlängtan är asjobbigt och det får man...men det går över...man vänjer sig. Lycka till på inspelningen och ha det så roligt! Kramis från "mammaproducenten".

2009-06-11 @ 14:33:52
Postat av: Barnens Hjältar

Åh spännande. vad är Tusen gånger starkar?

Är det ona-Lisa på tröjan? Cool :-)

2009-06-12 @ 13:50:35
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Lotta & Sami

Säg bara till om du har "för mycket hemlängtan" så fixar vi det med lite mat+Emil :-) KRAM och lycka till i storstan

2009-06-13 @ 19:06:00
Postat av: popluggen

jag tyckte också det var jättejobbigt att splittras från min klass!! ):

2009-06-13 @ 23:08:12
URL: http://nanana.blogg.se/
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Du får veta preciiis hur mycket som helst :D



Men då får ju du skvallra lite också...

2009-06-14 @ 16:05:25
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0