Idag är en vacker dag

Då var arbetsdagen slut. Ja, idag slutade jag tidigare för att jag var kvar längre igår och filmade. Och idag passade det väldigt bra att jag fick gå tidigare, för snart kommer Emil och Linnea hit. Vilket ska bli toppen kul. Vi ska glassa runt i Gamla stan med en glass. Och gå lite på stan skulle jag tro. Sen ska vi köpa kinamat. Mums!

På våran rast mellan dansen och lunchen gick vi ett gäng ner till Årstaviken och badade lite. Eller alltså jag badade inte, om jag är påväg att bli sjuk så vill jag inte skynda på det genom att bada när det inte är jättevarmt i vattnet. Men det ryckte lite i kroppen när de andra badade. Alla i film-gänget är så snälla och roliga. Och det känns väldigt bra att man trivs med de man jobbar med. Toppen människor.


Julia, Hjalmar och Happy


Jag med min kaluffs, som ska bli klippt :)


Julia var redo.


Hjalmar badar.

Nu ska jag dammsuga till Emil och Linnea kommer. Måste ju vara lite fint. Sen ska jag åka och möta de vid T-centralen. Kommer bilder och text om vad vi har gjort idag senare ikväll.

Ha det fint i det soliga vädret, och glöm inte solkärm!
Joakim


Kommentarer
Postat av: Mammaproducenten

Härliga bilder igen! Ser att du vistas i mina gamla hemtrakter, åh nu längtar man ju...! Spännande med ny frilla också...ha det gott! Kramis!

2009-06-25 @ 12:58:22
Postat av: Melle

med mig är det bara bra lite trött med annars bra

2009-06-25 @ 16:53:29
URL: http://meellee.blogg.se/
Postat av: andrea

mer update jocke! :) hihi

2009-06-25 @ 20:32:38
URL: http://addenilsson.blogg.se/
Postat av: julia

åh jocke!!! jag saknar dom här dagarna så galet mkt!! det känns som ett annat liv;)



kom hit nån helgdag så går vi på saturnus!!

puss<3<3

2010-01-09 @ 13:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0