Finbesök+En röd häst mitt på gatan

Sorry för dålig uppdatering igår och idag, men igår hade jag ju besök av mina vänner Emil och Linnea. Och då kände jag att jag ville vara så mycket som möjligt med de när de ändå är här. Men nu kommer lite uppdatering om vad vi gjorde igår.

Först åkte vi till Gamla stan och gick runt och tittade lite där. Sen tog vi en glass på Ben & Jerry´s som har världens godaste glass. Ett måste om man är i Gamla stan. Sen vandrade vi runt på Söders gator ett bra tag, och plötsligt stod det en röd häst mitt framför nosen på oss. Mycket trevlig måste jag säga, det ska tilläggas att det var en plasthäst. Men ändå, trevlig reklampelare, eller konst kanske man kan kalla det.
Efter en stund började det klagas om att det var jobbigt att gå. Så då styrde vi kosan till en kinaresturang där vi åt väldigt god mat så att vi blev proppmätta. Efter det gick vi hem till lägenheten och pratade och kollade på Ice Age, och efter det var vi alla lagom trötta så vi stupade i säng rätt så omgående. En mycket trevlig dag/kväll, tack för att ni kom och gjorde mig sällskap för en stund.

Linnea och Emil i Gamla stan.


Ben & Jerry´s är gudomligt gott.


De är så gulliga!


Jag tycker det är coolt, och fint.


Kinamat är mycket gott. Tack för en trevlig och rolig kväll.

Idag fortsatte vi filmkursen, och idag kom vi in på klippningen. Och det var intressant, men lite långtråkigt att sitta och titta på. Måste säga att de som göra såna saker är väldigt duktiga, för det verkar inte lätt. Och imorgon kommer TV4 och ska göra ett repotage, så det får man hålla utkik efter sen.

Nu ska jag diska och fixa lite med packningen inför imorgon. Jag åker hem över helgen, vilket ska bli jätteskönt. Sen är jag ledig på måndag, så det är ju extra kul.

Ha det bra, och God natt!
Joakim


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Vad kul ni verkar ha haft..följer med spänning hur det går :-)

2009-06-26 @ 00:41:10
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det va jättekul och mysigt :) så snällt att vi fick komma upp och hälsa på dig! kramkram!

2009-06-26 @ 14:42:32
Postat av: Nathalie

Tack! Vi har det riktigt härligt :)

2009-06-26 @ 15:27:59
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/
Postat av: Melle

allt är bara bra med mig! =]

2009-06-26 @ 20:15:22
URL: http://meellee.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Tack detsamma..hoppas du har det bra i värmen :-)

2009-06-26 @ 22:51:03
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0