Långa nätter

Just nu känner jag att jag skulle ha gått och lagt mig lite tidigare igårkväll. Men man får skylla sig själv när man sitter upp och kollar på Sex and the city, The movie. Jag tycker den är jättebra. Jag funderar på att köpa hela serien och titta på.
Just nu sitter jag på tåget och åker genom massa tunnlar som aldrig verkar ta slut. Det får min uppkoppling att krångla...


Dags att jobba.

Idag ska vi spela in lite dansscener ute på skolgården. Det ska bli kul, ni vet dansen som jag har tjatat om att vi har tränat på i flera veckor. Den ska vi göra lite av idag. Jag tror jag kommer vara helt slut efter dagens slut. För jag måste säga att man bli väldigt trött av att bara stå och dansa hela tiden. Men det ska nog gå med lite vilja ;)

Denna vecka kommer jag pendla för att det är en familj som ska bo i lägenheten som jag lånar. Så det blir tidiga morrnar och tidiga kvällar. Måste även tillägga att det är väldigt skönt att åka tåg när man får sitta i en vagn där det är helt tyst.

Ha en bra dag!
Joakim

Kommentarer
Postat av: Mammaproducenten

Just you dance boy, you can do it! Ja, det kändes som att det skulle sägas just på engelska?! :D Kramisar!

2009-07-13 @ 10:51:56
Postat av: julia w

sno min idé där med boxen bara ;) haha, nerrå :) <33

2009-07-13 @ 12:28:20
URL: http://wennerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Det är kul att leka med barnen på tåget :D

2009-07-13 @ 22:02:59
Postat av: Hanna

Jocke, jag saknar dig! <3

2009-07-13 @ 23:07:36
URL: http://brunettheffie.blogg.se/
Postat av: A

Förlåt men jag måste bara påpeka att du är väldigt söt, haha! Jag gillar din blogg!

2009-07-18 @ 15:39:44
URL: http://blackwallpaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0