Pirrig i magen

Ni kanske märker ett mönster när jag åker hem på helgerna. Jag skriver typ ingenting i bloggen. Jag tar som en bloggpause på helgerna för attt då vill jag spendera tid med mina vänner och familj. Hoppas det inte stör er. Men då uppdaterar jag ju desto mer i veckorna. Just nu sitter jag på bussen till Stockholm. Idag är det den första inspelningsdagen. Det ska bli superkul. Det blir en mjukstart för min del, eftersom vi mest ska spela in gå-scener i korridorer. Men det ska ändå bli kul. Jag är lite nervös, men det ska nog släppa när jag kommer på plats.

I lördags var jag hos Anna med JuliaT, JuliaB, Joppe, Tim och Niklas. Det var mycket trevligt. Vi gick till pizzerian och åt gott. Sen gick vi hem och kollade på film, lyssnade på musik och spelade kubb. Tack för en trevlig kväll.


Bååthen.


Tim och Niklas.


Joppe.



Tjejlaget. JuliaT, Anna och JuliaB.

På söndagen tog jag det mest lugnt. Men på kvällen åkte Jossan och jag in med moppen till Katrineholm och kollade på lustspelat Söderkåkar. Och jag måste säga att det var mycket bra, men man kan bli lite trött på den gamla svenskan som ofta förekommer i replikerna. Men överlag var de riktigt bra. Sen när vi skulle hem fick vi bensinstopp. Vilket var jobbigt och pinsamt. Men vadå, det är bara att ta det komiskt och skratta åt det. Om jag hade varit på något annat humör hade jag blivit jättearg, men nu skrattade jag bara. Tur för Jossan. Snälla Anette kom med lite bensin så vi kunde ta ooss hem i regnet.

Nu ska jag ta det lugnt och bara lyssna på musik sista biten. Hörs ikväll, och då får vi en rapport om hur dagen har varit.
Ha det bra!
Joakim


Kommentarer
Postat av: lisa huovinen

haha, otur med bensin stopp hörredu ;) lycka till med film inspelningen, så kanske vi ses i helgen. :)

2009-07-06 @ 12:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0