Logfest in my heart

Måndag. Nu har jag kommit till lägenheten och det är snart dags att ta tunnelbanan till jobbet. Dagens bussresa var den skakigaste resa jag någonsin varit med om. Herregud vad det hoppade och guppade.
Ja, just det. Jag skulle ge en resumé om hur logfesten var. Och jag vill börja med att tacka Carro och Fia som annordnade den så bra. Mycket bra gjort. Vi hade jättekul. Det var trevligt folk där, mycket dans och mingel. Lärde känna mycket nytt folk, vilket alltid är roligt. Jag hoppas verkligen på en till logfest ;)...


Min outfit för kvällen.


JuliaT :)


JuliaW :)

Idag ska vi filma en bildsals scen, så det lär ta hela dagen, eftersom det är mycket repliker med i den scenen.

Ha en bra dag!
Joakim

Kommentarer
Postat av: Diana

så jävla snygg outfit ! :D

2009-07-20 @ 14:16:32
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: Nina

gillar din outfit!! :)



allt är fint med mig! solen skiner ju idag! wee!

hur är det själv??

kramar

2009-07-22 @ 14:56:55
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0