Kroppsodörer och presskonferans

Just nu hatar jag verkligen kroppsvätskor. Eller det kanske man alltid gör. Men jag gör det extra mycket nu. Jag pratar såklart om svett. Jag går runt hela tiden och svettas. Kan inte ta ett ända steg utan att jag svettas ihjäl. Som nyss dammsög jag hela lägenheten för att imorgon kommer ägarinnan hem och då måste det ju vara lite fint. Och när jag hade städat klart var jag helt blöt. Svetten bara rann. Usch för svett. Och usch på mig som pratar om mina kroppsodörer.

Imorse var det presskonferans. Och ja, det var kul. Vi gjorde inte så mycket, åt frukost och blev fotade i grupp. Aftonbladet, TV4, SVT, Svenska dagbladet, DN och TT var där. Så håll utkik.
Jag hörde precis att de visade ett klipp på TV4 och ett klipp på SVT. Så gå in här för att se klippet från SVT.
Jag ska försöka fixa så att jag kan visa klippet direkt här i bloggen. Det är ju mycket smidigare så, men nu får vi nöja er med länken.

Nu ska jag börja diska och vattna blommorna. Sen ska jag gå och lägga mig. Peppa inför sista dagen den här veckan.

God natt!
Joakim



Kommentarer
Postat av: Mammaproducenten

Roligt med klippet! Du är i Kuriren idag också...det är bra Jocke! Ta dem med storm!! :D

2009-07-03 @ 12:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0