Järngänget

Igår var mina kära kära vänner på besök hos mig. Mina Julior. JuliaT och JuliaW. Vi hade det jättemysigt. Vi pratade, shoppade och på kvällen åkte vi och såg på Allsång på Skansen, där några av våra favoritartister var, Timo Räisänen och Miss Li. After Dark och HEAT var även där. Och jag måste säga att det var bland det bästa programet i år. För innan har det alltid varit något som inte varit så roligt i programen. Men igår var det mycket bra hela tiden. Och när vi skulle gå hem stötte vi på Timo, vilket vi alla var väldigt glada för. Han verkar vara en sån jordnära, social och rolig person som man vill umgås med hela tiden. Vi umgicks ju med honom en liten stund i alla fall.
Jag vill tacka mina Julior för en trevlig dag, Puss på er.


Järngänget.


Vi var svängigast i publiken


Vi och härliga Timo.

I nästa inlägg kommer jag skriva om hur det är att vara lantbo i storstaden och hur det gick till när jag fick rollen i Tusen gånger starkare, För er som följer min blogg så kommer inlägget se väldigt konstigt ut, som om det var mitt första inlägg. Och det är det på sätt och viss. För jag kommer koppla alla inlägg som handlar om Tusen gånger starkare till våran hemsidas blogg. Så som sagt, nästa inlägg kommer vara som ett specielt inlägg, men det kan ju bli kul det med.

Joakim

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Tack! :)

2009-07-29 @ 19:47:39
URL: http://haannaaw.blogg.se/
Postat av: julia

tack själv vetja <3

2009-07-29 @ 21:38:13
URL: http://wennerholm.webblogg.se/
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Så jädra coolt foto med Timo! Avis nu!!! :D

2009-07-30 @ 19:02:42
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0