Minns ni kickbiken?

Nu har jag rast, och om en halvtimme är det lunch. Så jag tog en sväng upp hit till vårat uppehållsrum, och gissa vad jag hittade?, en kickbike. Ni vet en sån där på två hjul som man sparkar ifrån och så åker den framåt jättefort och roligt. Så jag tog den ut till korridoren och åkte fram och tillbaka en stund. Det var helt tomt så ingen såg mig. För om någon gjorde det tror jag de hade fått sig ett skratt. För det kan inte ha sätt klokt ut. Men roligt var det! Ska nog ta en till tur snart.


Jag och min nya vän, kickbiken.

Idag filmar vi i bildsalen igen, dels samma scen som igår, fast med andra vinklar och andra kameror. Men vi ska även börja på en ny scen efter lunchen. På tal som lunch, hoppas det blir något gott för jag är urhungrig.

Joakim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0