Mina Julior på besök

Jaha, då var man sexton bast och jag känner en gudomlig skillnad från igår, eller inte. Nerrå, men det känns kul att vara sexton år. Man får ju övningköra och, ja, man är ju sexton. Jag vill tacka för alla uppvaktningar jag fått nu på morgonen. TACK!
Igår var det den andra inspelningsdagen, och det gick bra. Det blev mycket väntan, men så är det ju. Jag blev även vettskrämd av Jacob Ericsson när jag skulle lämna min läkarrock och han log och sov i kostymrummet. Mycket läskigt och pinsamt måste jag säga. Efter dagens slut åkte jag och mötte JuliaT och JuliaB, och vi åkte och köpte wok och laga till. En riktigt festmåltid ska ni veta. Resten av kvällen pratade och skrattade vi en del.





Nu ska vi ner på stan och checka läget. Jag har blivit påtvingad en stram toffs. Det ska tydligen vara snyggt. Jag vet inte, men men.

Nu drar vi!
Ha det gött!
Joakim

Kommentarer
Postat av: Eeemillleh

Grattis Jocke :)

2009-07-08 @ 15:29:55
Postat av: amanda

Hello sötnos! :))



Jag söker massor av nya bloggar att läsa, har tröttnat lite på mina gamla jag läser (a´



Så var gullig och anmäl dig och kanske en kompis till min veckans blogg? :) det du vinner är en plats på min blogg som kommer att synsas i cirka 5 dagar :*



Tack på förhand. Kram /Amanda

2009-07-08 @ 15:42:50
URL: http://justmeasusually.blogg.se/
Postat av: Cattis

GRATTIS!:)

2009-07-08 @ 21:44:40
Postat av: Nanna

Heeej!



Jag har inte hunnit vara inne o blogga eller kolla in bloggar på ett tag. Hur har det gått för dig?

2009-07-09 @ 20:55:53
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0