Just like a Circus

Opps I did it again! Igår han jag inte uppdatera pågund utav en väldigt rolig upplevelse som jag fick vara med om. Jag fick en biljett till Britney Spears konsert i Globen. Vi stod längst fram och dansade och skrek som galningar. Mycket roligt. Och showen ska vi inte tala om, den var mycket cool. Många duktiga dansare och cirkusartister. Men ibland tyckte jag att det blev lite väl mycket människor på scenen vilket gjorde att man såg inte vem som var Britney.  Men konserten får absolut 5 av 5 stjärnor. Och det skadade ju inte att man hade ett trevligt sällskap med sig. Kvällen var som en riktig cirkus för äldre. Tack!


I denna bur låg Britney och spretade med bena, vilket är så Britney.

Nu ska vi snart börja inspelningen. Idag ska vi ta kranbilder när vi står på skolgården i olika grupper. Och nu har äntligen solen börjat titta fram vilket jag skulle uppskatta väldigt mycket om jag var hemma och solade eller låg på stranden och glassade. Men nu när man ska stå med en jacka på sig på en skolgård så känns inte solen så lockande.

Ha det bra!
Joakim

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej vad häftigt att få gå och kolla på Britney! Men du, kan du inte tala om vad du heter i din roll eller vad du är för typ. Håller på att läser boken "tusen gånger starkare" just nu och vore kul om jag vet vem du "är" Haha!

2009-07-15 @ 09:56:17
URL: http://haannaaw.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahah! Ja, han har jag redan läst mycket om! :) Ska bli riktigt kul att se dig i filmen sen! När kommer den ut på bio? :)

2009-07-15 @ 22:12:36
URL: http://haannaaw.blogg.se/
Postat av: Mammaproducenten

Cooooooolt!!!

2009-07-16 @ 11:23:49
Postat av: Livia Hermelin

haha!



jag såg Britney i O2 i London ;)



hon var jätte bra

2009-07-16 @ 14:54:13
Postat av: Hannah

Åh, jag hade också velat se det! :)

2009-07-19 @ 01:31:45
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0