Den du inte ser

Igårkväll hade jag planerat att gå och lägga mig hyffsat tidigt eftersom jag var tvungen att gå upp runt halv sex idag för att hinna med tåget. Men mina planer tog en annan vändning kan man väl säga. Jag hade från början en deadline på att gå och lägga min 22.00. Och klockan 21.00 kommer min syster och hennes kompis och ska kolla på Titanic. Det blev jag jätteglad för, det är typ en av de bästa filmerna enligt mig. Så en timme gick rätt så fort, och när man har sätt en tredjedel av en film kan man ju inte bara gå därifrån. Så jag fastnade vid TV-appraten och den fantstiska filmen tills den var slut, vilket den var 00.00. Shit, jag är så dum, jag var ju självklart dötrött imorse. Men nu har det gått över och ikväll planerar jag att gå och lägga mig tidigt. Ja, vi får se hur det går.

Jag har även hittat ett nytt sätt att ta vara på tiden mellan tagningarna och när jag transporterar mig till och från olika platser. Jag läser. Nu kanske inte det är världens nyhet att man kan ta upp en bok och koppla av med. Men jag har väldigt svårt att ta upp en bok och läsa några sidor och sen lägga ner den igen. Men nu har jag hittat den perfekta författaren och böckerna som har små kapitel och är väldigt bra. Hon heter Mari Jungstedt. Och just nu läser jag hennes första kriminallroman Den du inte ser. En mycket bra bok som jag starkt rekomenderar.



Nu ska jag ut och fortsätta filma.
Ha det bra!
Joakim
P.S Judit och JuliaS hälsar.


Kommentarer
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

En annan smart bok att läsa är Pappersväggar av Johan Ajvide Lindqvist. Det är elva kortare noveller i boken. Lite mysrysare. Man hinner inte läsa en hel novell på en liten ledig stund bara kanske, men det är i alla fall enklare liksom än en fet roman.

2009-07-27 @ 13:38:37
URL: http://wistbacka.blogg.se/
Postat av: julia

hon är alltid snygg! :Q <3

2009-07-27 @ 14:40:20
URL: http://wennerholm.webblogg.se/
Postat av: julia

btw, de där med titanic 2 är bara fejk ;) <3

2009-07-27 @ 14:41:51
URL: http://wennerholm.webblogg.se/
Postat av: SimonSvensson -. ZvenZon.For.President! -. ZvenZon.blogg.se

SV: jaha okej, ja På Andra Sidan Häcken, verkar vara en riktigt bra film! =D

Men ändå så har man aldrig sett det, det är skandal.. xD

Har du sett Kung Fu Panda?



Haha ja det är hemskt att vädret kan sätta stopp för allt roligt! :/

2009-07-27 @ 16:31:12
URL: http://zvenzon.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: Ja jag älskar verkligen Carolina gynning, oj vilka tips! Du verkar vara värsta läslusen jocke! :) Haha! Ska ta mig en titt, men dock så är inte Linda rosing min favorit men den andra boken ska jag nog leta upp när jag har läst ut Egogril! :) Tack för tipsen :)

2009-07-27 @ 19:51:45
URL: http://haannaaw.blogg.se/
Postat av: SimonSvensson -. ZvenZon.For.President! -. ZvenZon.blogg.se

SV: Tack så mycket! =D



Haha ja visst är Kung Fu Panda bra!

Den såg jag med mina kompisar för ett bra tag sedan! =D

2009-07-27 @ 19:55:48
URL: http://zvenzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0