Olyckan är framme.

Halloj!

Jag sitter på internetcafét som vanligt, jag har gjort av med 120 kr för att sitta två timmar på datorn, det är ju sjukt att man ens lägger ut så mycket pengar för att få en liten datastund. Idag är jag här med Lisa.

Det hände en väldigt traumatisk sak idag i backen. Jag, Emil och Lisa var ute och åkte, och Emil åkte lite före oss för att han skulle hoppa på ett hopp, men han landade fel och det blev bara ett stort snömoln runt honom, min första tanke var direkt att han hade gjort sig illa. Och just i detta fall gick mina tankar åt rätt håll. Vi åkte fram till honom och kollade hur det var med honom, det värkte i nyckelbenet och det började stig upp mot huvudet och nacken. Lisa åkte ner för backen och hämtade hjälp. Under tiden som jag satt brevid honom och försökte prata med honom slog det mig att om det skulle hända något nu, som att han skulle för andnöd så skulle jag själv få panik för jag inte skulle veta hur jag skulle göra. Som tur var fick han inte det, utan det kom en jättebra scoterförare från sjukkliniken som skjussade ner Emil till den lilla kliniken där han vårdades och fick sin diagnos- brutet eller sprucket nyckelben. Han behövde inte göra något med det utan bara ta det lugnt och äta värktabletter.
Just nu sitter han hemma och har förbaskat ont, stackars Emil.


Emil för nu för tiden gå med ett stödband för hans värk.

Nu ska vi gå hem och sköta om Emil, ni får en rapport om hur det är med honom imorgon.

Ha det bra/ Joakim

Kommentarer
Postat av: ERIK

SVAR: okej. bara bra med mej :P

2009-01-07 @ 14:46:52
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: wennerholm

NEEEEEJ!!! stackars emil! hälsa han att han får ta och krya på sig. sköt om er och binga fler skador nu ;) saknar er här hemma, puss<3

2009-01-07 @ 18:03:37
Postat av: Linnea

men seriööööst!! vad har han gått och gjort?! :( hälsa att han ska krya sig massor och att jag saknar han såhäääär mycket! saknar dig med! ha det så bra :)<3

2009-01-07 @ 18:53:25
Postat av: BJERNHAGEN

the same to you! :)

2009-01-07 @ 20:04:22
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Nina

fy bubblan! här är det också kallt, vill ju knappt gå ut :P

2009-01-07 @ 23:25:16
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: iilda

stackarn ;(

ni måste komma hem snaaart! :D

puss

2009-01-09 @ 16:47:02
URL: http://billyochsilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0