Kan någon skotta?

Alltså imorse fick jag panik. Innan jag skulle till bussen tänkte jag en naiv tanke om att alla vägar skulle vara skottade och tänkte därför ta den väg till bussen som jag visste skulle gå lättare att cykla på. Men när jag sätter fart på cykeln och kommer ut på vägen upptäcker jag att ingen har skottat vägejävlen. Jag försökte trampa på, men slirade bara runt och tillslut ramlade jag. Tillsist fick jag pullsa fram hela gatan lång, släpandes på cykeln. Fan så arg jag blev. Och ja, det såg väldigt roligt ut. När jag kom fram till bussen var jag täckt med snö upp till knäna. När jag kommer hem hoppas jag verkligen att någon människa har tagit tag i den ynkliga vägen som typ är den ända som jag cyklar på varje dag.

Joakim

Kommentarer
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Jag ramlade tre gånger igår... XD

2009-12-16 @ 12:02:07
URL: http://wistbacka.blogg.se/
Postat av: Viktoria ♥

sV: hah, visst är det coolt :)

2009-12-16 @ 20:03:47
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0