Happy pie

Sorry för att det inte blev någon uppdatering igår. Men jag var först och fikade med Emil, mycket trevligt. Och sen blev jag hembjuden till Frida där jag åt tacos med henne och hennes familj, och JuliaT. Det var jättekul. Har inte träffat Frida och JuliaT på evigheter. Så det var kul att få spendera lite tid med mina finingar. Igår var det sista dagen med Klasskampen. Och idag hettade det till då Christian förvandlades till Christina och skrapade ihop de sista poängen för våran klass. Starkt gjort tycker jag.

Nu ska jag snart möta upp Anna och Johanna, vi ska gå och se Stormen Johanna. Det ska bli spännande eftersom det är en Teater Orka produktion, de som producerade Vincent som jag var med i i våras. Sen är det tänkt att jag ska med hem till Johanna och äta lite. Mysigt! 

Förresten så fick jag hem Dexter säsong 1 i brevlådan igår. Så det blir nog ett maraton ikväll. Jag vet egentligen ingeting om den, utan jag tyckte den lät bra så jag chansade på att köpa den. Är det någon som har sätt den?


Glad paj från sommaren.

Joakim   

Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter som mysiga dagar! :) Finns det nåt bättre än att vara med sina fina vänner liksom?! :D



Har sett nåt avsnitt av Dexter, men tyckte inte det var nåt vidare... Men smaken är ju som baken!

2009-12-05 @ 18:42:09
URL: http://lisa94.blogg.se/
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Dexter är en fantastisk serie!!!

2009-12-06 @ 12:37:05
URL: http://wistbacka.blogg.se/
Postat av: Zurpuppa

Dexter är en av de bättre serier som produceras idag. Ser för tillfället säsong fyra och kan meddela att den håller än.

2009-12-06 @ 21:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0