String

Idag var det en slapp dag på jobbet. Jag var med i två bilder, resten av tiden tittade jag på film och spelade kort och åt lite lunch. Efter vi slutade gick jag och Allis och fikade. Hon tog med mig till ett cafe som tydligen var värt ett besök. Och det kan jag säga att det verkigen var. De hade helt okej fika, men det är inte det som är själva grejen. Grejen är den att det är en som cool atmosfär. Inredningen går åt det rockiga hållet. Men det blandas även med antikt. Det finns stora panoramafönster som man kan sitta och fika i. Det strömmar även soft musik ur högtalarna. Cafet heter String och ligger på Nytorgsgatan 38 på Söder. Värt ett besök.


String

Nu ikväll har jag dammsugit hela lägenheten och diskat upp lite smutsig disk. Kan behövas ibland. Nu ska jag laga till lite mat.

Ha det bra!
Joakim
 

Kommentarer
Postat av: Mammaproducenten

Ja, där har man ju fikat några gånger...jättemysigt!! Kramar!

2009-08-05 @ 11:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0