Mer komplemanger till folket

När jag satt på tunnelbanan idag kom det in en tjej som jag tyckte hade väldigt snygg stil. Jag tänkte det i mitt huvud. Så fortsatte jag och kolla på henne. Hon såg rätt så normal ut i hennes ansiktsuttryck, men inte glad liksom. Så då tänkte jag "Men varför sitter jag här och bara tänker att hon har fin stil. Jag borde säga det. Jag borde uppmuntra henne för hennes sinne för mode och hennes modighet för att ha en egen stil."
Till slut bestämde jag mig att jag skulle säga det. Så jag sa det och tjejen blev väldigt förvånad. Men väldigt glad också. Då blev jag varm i hjärtat. Så från och med nu kommer jag dela med mig av mina åsikter och tankar om en människa, självklart bara de posetiva. Men det spelar ingen roll om det är en nära vän eller en främling. Alla ska få höra mina komplemanger som jag tänker. Det är de värda. Och jag mår mycket bättre om jag får säga vad jag tänker.
För det mesta tycker jag att vi alla är dåliga på att ge komplemanger, och framför allt är många dåliga på att ta tills sig komplemangerna. Men var inte rädda att ta åt er när ni får posetiva ord. Det ska man!

God natt!
Joakim

Kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; Det var helt underbart! :) Fin blogg du har :)

2009-08-21 @ 06:42:27
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: Mammaproducenten

Jaaa, vad skall man säga...jag blir alldeles varm i magen av att läsa. Du är ju....;)! KRAMAR!!!!!!

2009-08-21 @ 09:13:43
Postat av: Anonym

okej va bra! samma här:) vad ska du göra i helgen då?

2009-08-22 @ 10:22:11
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Michael Jackson | Fanblogg

Ha en bra dag!

2009-08-23 @ 11:30:43
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0