Me like fika

Idag har min axel agerat ohyggligt mycket. För det är den delen av min kropp som varit i bild nästan hela dagen. Men det är roligt det med, då kan man koppla av mellan tagningarna och läsa en bok, och sen är det bara att lägga ifrån sig boken och sätta axeln i spel.

Jag tror jag har fått något sorts fikasyndrom. Jag är alltid sugen på en lugn stund med en vän på något mysigt fik. Bara sitta och prata och äta och dricka något mumsigt. Så idag gick jag och Sara till Coffeehouse by George och tog en bit morotskaka och en latte. Mysigt.



Nu ska jag kolla lite på TV och kolla igenom morgondagens scen.
Ha det bra!
Joakim

Kommentarer
Postat av: Melinda

Ser mumma ut! =)m

2009-08-06 @ 16:46:48
URL: http://meellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0