Finfina jeans och en toppen serie

Idag har jag gjort ett sånt där lyckat köp som man bara gör ibland. Ett par ljusa jeans. Lite slitna vilket gör de snygga. Jag gick in på Weekday där jag hade sätt de flera gånger och tänkt att jag köper de seneare. Och idag när jag kom in där hittade jag de inte. De var helt slut. Efter en stund, jag hörde änglar sjunga, de hängde där. På en ställning, helt ensamma och bara skrek att få bli mina. Så jag prövade de och några sekunder senare var de mina.

Internet har krånglat lite den senaste tiden, så därför har jag inte uppdaterat något på några dagar. Igår var några mysiga männsikor och jag på picknick. Vi klättrade upp på Hammarbybacken och hade det jättemysigt där. Stockholm på natten uppefrån är det mysigaste som finns.

Imorgon är det den sista inspelningsdagen. Det känns helt hemskt. När Peter säger det sista TACKET för denna inspelningen kommer jag få en klump i magen och typ börja gråta. Allt är liksom slut och man inser att man inte kan spola tillbaka tiden och uppleva det underbara igen. Men efter imorgon väntar slutfesten på fredagkväll vilket ska bli väldigt roligt och sorgligt.

Jag kollade nyss på första avsnittet av True BloodSVT, det var jättebra. Helt klart en serie jag kommer följa. Jag har fått ont i ena örat också, så nu ska jag ta två Alvedon och gå och lägga mig.


God natt!
Joakim

Kommentarer
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Serien verkar verkligen lovande. Ska bli kul när Skarsgård dyker upp!

2009-08-27 @ 08:09:07
URL: http://wistbacka.blogg.se/
Postat av: Mammaproducenten

Ja, jag vågar knappt säga detta...men jag somnade!, så jag missade den...zzzz

2009-08-27 @ 09:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0