Rep-dag

Ojoj, nu är en lång dag med två långa roliga rep över. Först började jag vid 12.00 med att repetera Little Shop of Horrors till 17.00, och det gick bra. Idag gick vi igenom alla sånger tillsammans med dans. Det ska bli så kul att få visa alla hur bra våran grupp är, jag hoppas att alla som kommer och kollar kommer tycka detsamma. För alla ger verkligen allt nu i sista perioden.


Hanna med en av många plantskott.


Tess som Orin Scrivello.

Sedan åt jag lite smörgåstårta som blev över från igår, sedan var det igång med nästa rep. Som var Vincent. Det gick också bra tycker jag, och idag var även musikerna med som spelar så bra musik, som kommer passa in alldeles perfekt i föreställningen. Det roliga, och lite knepiga är att jag kommer spela en kaxig kille som hamnat fel i samhället och som inte har det så bra hemma, och som inte fått en bra grund i sitt liv. Vilken är raka motsattsen till mig. Mycket lärorikt måste jag säga. Och kuligt!

Nu ska jag gå och duscha och sedan gå och lägga mig.
God natt!
Joakim


Kommentarer
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Du är så världsbäst Jocke!!! Från galen radiopratare till sliten knarkargrabb... Du kan allt!!! :D

2009-04-26 @ 22:50:19
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0