Lyckodag-för vissa

Hej!

Idag har det varit en riktigt skön dag, och även en lyckodag för vissa. T ex för mig, som skulle ha betalat 34,50 kr för mitt godis, men jag fick för mycket växel tillbaka så jag fick bara betala 14,50 kr. Och det tackar man ju aldrig nej till. Sedan hittade min kära vän JuliaW en 50-lapp på gatan. Så hon hade ju en lyckodag hon också.
Jag har även varit med Emil och Linnéa, och vi satt bara och glassade i solen. Sedan gick jag på musikalrep. Som gick bra, vi hade genomdrag vilket var väldigt skönt. Så nu börjar saker och ting falla på plats. Idag lägger jag även ut en till del av min outfit som Billy Ball. Eftersom att jag ska styra Plantan har jag fått en catsuit som sitter som ett smäck, man kan väl säga att det är bra att jag har den för att jag inte ska synas, för det skulle ju inte sitta fel med lite muskler här och där..


På bilden har Julia nyss hittat sin 50-lapp.


Det blev att glassa lite i solen.


Billy Balls byxor är dagens del av hans outfit.

Nu är det lägg dags.
God natt!
Joakim

Kommentarer
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Roliga bilder!!! :D Mer sånt!!!

2009-04-28 @ 15:31:16
URL: http://wistbacka.blogg.se/
Postat av: cecilia

Åhh gud vad kul =) men vaddå , går du på gymnasiet eller? ,



Äsch , du kan bli världens kändaste radiopratare , det är inte så pjåkigt =)



Hare gött du ,

krams c



2009-04-29 @ 17:39:25
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0