Loppisdag

Idag har det varit en härlig dag på loppis. Min familj hade skramlat ihop lite saker som vi hade för försäljning. Och det gick hyfsat bra, vi fick sålt på det som vi ville ialla fall. Men jag måste säga att folket missade ett riktigt fynd, en Gant-tröja för 30kr som vi sålde för att ingen kan ha den. Ibland är det värt att rota lite bland sakerna.

Nu när jag kom hem åt jag en jättegod middag som jag spontant fixade. Men sen hände det så att hela brickan tippade från skrivbordet när jag hade ätit lite mer än hälften. Och jag blev skitarg, för det var verkligen så gott. Så var jag ju tvungen att torka upp allt glassplitter och matrester, och det var ju inte så kul. Men men, det är gjort nu. Och middagen var fantastisk.


Toast
Potatissallad
Skinka
Fetaostsallad
Juice

Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0