Tack så mycket!!

Jag vill börja detta inlägg med att tacka alla som har berömt mig och sagt så snälla saker, det är guld värt! TACK ALLIHOPA!

Just nu sitter jag hos Emil, vi ska laga till lite soppa, och sen ska vi dra in på teater. Nu börjar slutfasen av föreställningen AMDAMA, som har premiär 22 oktober kl 19.00 på DuD! Kom vetja!

Jag har hittat en ny hobby som är jätte rolig! Korsstygns broderi. Det låter jätte knäppt, men när man lär sig så är det jätte kul! Det kommer jag hålla på med nu på mina lediga stunder! ;D HAHAA
Jag håller just nu på med en grytlapp som det ska stå respekt på.
Jag kan lägga in en bild senare och visa hur den ser ut! :D

Ja just det, glömde säga att det är Emil som lagar maten, så jag ska nog gå ner och hjäpla honom nu!

Hare bra / Joakim!

Kommentarer
Postat av: MANGO

hahahhahahaha naaww men lär dig börja sticka istället om du inte redan kan det så kan vi pryda katrineholm tillsammans! :)))))



puss

2008-10-09 @ 11:28:25
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: MANGO

men hallåå, bästa iden ju!! man ska sy fina budskap i typ bussätena med korsstygn hahah närå tror inte man får göra så, men hur hade du tänkt dig? haha :D



Puss!

2008-10-09 @ 22:22:09
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: Elina

Hahaha korsstygn, gud va länge sedan jag gjorde sådana broderier:) Vad blir det för motiv då?

2008-10-10 @ 09:40:03
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0