Mysdag!

Halloj!

Känner mig bättre idag, vilket är posetivt!

Idag har jag varit hos Andrea, och myst med henne och Elin. Vi har suttis vid datorn, pratat, fixat varandras hår, (inte seriöst alltså ;D) Så har vi fotat.
Vi gick ut i mörkret för att ta kort, och så plötsligt, ute på åkern mitt emot Andreas hus, så hör vi massa grymtande, skiit läskigt. Men Andrea säger att det är lugnt så vi går dit och fotar ändå. :S
Det var en mycket trevlig dag iallafall :D


Andrea, Elin och Jocke!

Nu ikväll har jag ätit godis och druckit te, och kollat på  Färjan, åhh,  det är så bra. Jag gillar den serien. Jag skulle ha kollat på Boston Teaparty, men datorn kom ivägen. Men satte det på inspelning, så ska se det imorgon.

Ha det bra, och god natt! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0