Snyftande slut

Nu har jag och mina kompisar haft en trevlig stund med en varsinn kopp te och sista avsnittet av Andra Avenyn.  Alltså det slutade så sorgligt!, allt liksom fick sin upplösning, samtidigt som det uppkom nya problem som både var spännande och sorgliga!, jag vill inte säga vad som hände ifall någon av er inte har sätt. Jag fällde iallfall några tårar under större delen av programet. Nu är det som sagt säsongsuppehåll tills i höst igen. Så det är bara att hålla ut! :S, vet inte hur jag kommer klara det, men jag får härda!

Säsongsstart den 21 september, SVT1, 20.00 (antar att det är samma sändingstid.)

Hur tycker ni det slutade?

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack , detsamma ;D

2008-05-20 @ 22:01:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0