J*vla blogg!!

Halloj allihopa!

Nu har jag kommit hem fårn min sista prao-dag!, är lite trött och irriterad. Jag ska ta det från början!

Jag vaknade efter en lång och skön sovmorgon, jag loggade in på blogg.se och skulle precis gå in och skriva ett inlägg som handlade om hur bra min frukost var som jag åt , men när jag kommer in så stod det något om att om man ville flytta sin blogg för att få andra verktyg så skulle man logga in på denne knapp, så jag gjorde det, läste i avtalen att det kunde ta minst 3 minuter eller upp mot ett dygn, men om det gjorde det skulle man kontakta personalen, men eftersom att det verkade som det var ovanligt så loggade jag in på den knappen, och sedan vart det skiit av allting!! Det vart inget nytt inlägg för man kunde inte skriva medans man flyttade bloggen, och jag han heller inte skriva innan jag åkte till praon för jag hade inte fått något bekräftnings mail om att det hade gått igenom flytten, så det är därför det blev ett väldigt sent inlägg.

I övrigt så tjafsade jag och mamma lite, men vi är så gulliga mot varandra så när vi varit ifrån varandra i typ en kvart sms:ar vi och typ säger förlot!, det tycker jag är bra!, för jag menar, tänk som det skulle hända den ena något. Då skulle man inte förlota sig själv. Man ska aldrig skiljas som ovänner!!! Kom ihåg det. 

Sedan vart det en hel prao-dag på Nära dig!, det är så jäkla kul att jobba där, jag skulle lätt tänka mig att hoppa in och jobba ibland!, så jäkla kul!

Nu ska jag prata lite med min familj och sedan ska jag väl hoppa i bingen (säng i våran familj), det är ju "vanlig" skola imorgon, eller alltså vi har fortfarande arbetslivsvecka, men vi är i skolan och lär oss saker kring det. Lite halv tråkigt bara :S

Hur har ni haft det idag?  


Update: Försöker lägga upp en bild på min frukost, ,men det här systemet funkar ju inte, än så länge är allt annat i systemet bra, men inte detta! :( Fan vad sur jag blir!

Kommentarer
Postat av: alexandra

hehe :P

2008-05-21 @ 21:35:47
URL: http://dependence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0