Body beatbox och lite glassbilar!

Tjoho!
Har typ nyss kommit hem från skolan, ohh, det är så skönt med helg! Den andra halvan av dagen fick vi iallafall gå på en musikföreställing. Den var faktiskt jätte bra!, den hete Body Beatbox, och var en föreställninga gjord av fyra människor som gjorde musik med deras kroppar. Mycket coolt, och värsta partytricket!

Sedan bar det ner på stan för att vänta på bussen, medans vi gjorde det så gick vi till Mc Dondals och tog en glass, jag tänkte att jag var ju tvungen att smaka den nya Mc Flurry med Ahlgrensbilar, den var sådär! Jag vet inte, det vart ingen glass liksom, allt vart bara en smet, för dom hade in någon sås, och ja, !, den var inte så god! Men däremot såg jag att dom börjat med vanlig glass med Solerotopping , den är ju super god! :D


Eller vad gillar ni för glass? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0