Beach 08, skulle inte tro det!

Halloj! , har nyss varit och avnjutit en super god lunch!: D

Jag skulle bara vilja säga en sak!, eller två!, jag går hela tiden och tänker liksom,  ahh nu måste jag börja träna och sluta äta massa godis för att vara fin till BEACH 08, men alltså jag kommer aldrig till skott!, jag höll på i en vecka och gjorde sit-ups varje kväll, men efter ett tag tröttnar man ju på det!  Och sen det här med godiset, det går inte att sluta!, jag får sockerabsitnens. Först tänkte jag att jag skulle ha två godis fria dagar i veckan, eller alltså inte bara godis utan chip och sötsaker överhuvudtaget, men det höll ju max en vecka!, Och jag är inte direkt någon träningskille heller som är så duktig som går ut och springer en mil varje dag!,

Är det någon som har något tips på vad jag kan göra!, det börjar ju närma sig BEACH 08 !!!

image31
Såna här magrutor skulle man ju vilja ha till BEACH 08 !!

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

Svar: Jag tycker det var bra på ett sätt att Andreas dog faktiskt, haha ;) Fast jag tycker synd om Liv. Kim har spårat ur helt, tyvärr. Hoppas han blir sitt vanliga jag igen ;) Hästen är rolig tycker jag xD

Kramis!

2008-05-19 @ 12:37:39
URL: http://PATRICIIAA.blogg.se
Postat av: PATRICIA

Svar: Jag tycker det var bra på ett sätt att Andreas dog faktiskt, haha ;) Fast jag tycker synd om Liv. Kim har spårat ur helt, tyvärr. Hoppas han blir sitt vanliga jag igen ;) Hästen är rolig tycker jag xD

Kramis!

2008-05-19 @ 12:37:51
URL: http://PATRICIIAA.blogg.se
Postat av: PATRICIA

Svar: Jag tycker det var bra på ett sätt att Andreas dog faktiskt, haha ;) Fast jag tycker synd om Liv. Kim har spårat ur helt, tyvärr. Hoppas han blir sitt vanliga jag igen ;) Hästen är rolig tycker jag xD

Kramis!

2008-05-19 @ 12:37:59
URL: http://PATRICIIAA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0