God morgon! :D

Alltså när man vaknar typ 11.00 som jag gjorde idag så känns det som man har missat jätte mycket av dagen!., jag tycker faktiskt inte om att vakna så sent!, iallfall inte när det är lov för då kan man hitta på så mycket under dagen!, jag får skärpa mig med att vakna sent på dagarna.

Jag har iallfall nyss ätit frukost, bestående av en tekaka som min mormor har bakat!, mycket god!, gör gärna fler!, och till det drack jag en kopp te. Där är mitt te-beroende igen!, HAHA!. jag är beroende helt enkelt! Under tiden som jag åt såg jag att Djungel George 2 gick på TV4, och eftersom jag inte har sätt den så ville jag kolla in den. För jag kom ihåg från när jag var liten att ettan var rolig och mycket bra!, men när jag började kolla på tvåan upptäckte jag att det inte var samma skådespelare och att den inte alls var något! Så jag satte på ettan istället och njöt av den under min frukost. ;D

Nu är kl 13.30 typ så jag ska nog hoppa in i duschen och sedan fixa till mig inför kvällen! Vi ska ju som sagt till Emil och fira lite midsommar!

Vad ska du hitta på?

Ha en jätte bra Midsommarafton idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0