Fotboll i regnet, och kanske lite film

Halloj! :D

Nu har jag kommit hem från Julia!, när vi satt och pratade kom hennes syster in och frågade om vi ville följa med på fotboll! , och det ville vi ju! Det var Julia och Jossans (Julias syster) bror som spelade och Jossans kille!, det var väldigt roligt och kolla faktiskt, jag brukar inte vara någon fotbolls fantast, men när Björkvik spelar på hemma plan så vill man ju titta. Något som var tråkigt var bara att det regnade, men vi tuffa till oss och satt med ena hunden innanför tröjan och den andra låg under bänken, och vi själva satt och huttrade, men mot slutet tittade det fram lite sol :D

Nu sitter jag här hemma och har pluggat lite till EU-moped körkortet, vilket inte är sååå roligt! HAHA!, på min körskola där jag går måste man klara massa tester innan man får göra slut provet!´, vilket på ett sätt är bra eftersom man får en bra grund till när man ska ta körkort, men just nu känns det bara skit!

Jag funderar på att sätt på en film sen, det får isånnfall bli Om inte , med Frida Hallberg och Olle Sarri.

Filmen "Om inte" med bla Frida Hallberg och Olle Sarri.
 
Vad säger ni, är den bra?

KRAAM!

Kommentarer
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Varför var du inte på Liv i Parken?!!

2008-06-24 @ 10:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0